Tuesday, July 8, 2008

MSFD lagi

Hi sahabat Pekak semua,

1. Maaf kerana lama tak update cerita baru di blog ini sebab tak ada gosip baru dari kawan Pekak. Saya lama tak melawati sebab minyak naik, best simpan duit duduk rumah tengok dvd.

2. Ramai pelawat masih datang melawat ke blog ini dan ada juga hantar berita.

3. Cerita baru saya terima no 1 ialah masalah MSFD sekarang, KLSD hantar tak percaya Presiden MSFD dan suruh letak jawatan. Sampai hari ini tak ada mesyuarat MSFD bincang surat daripada KLSD. Dulu AGM PDA juga tak percaya Presiden, ada hantar surat rasmi sudah ke?

4. SUA MSFD tak buat kerja kah? Harap hormat permohonan KLSD dan panggin bermesyuarat bincang isu tersebut. Kita tunggu dan lihat how keputusan EXCO KLSD, berani atau pengecut?

5. Kalau EXCO MSFD tak buat keputusan keras, EXCO MSFD tak guna dan patut letak jawatan. Kalau tak nak letak jawatan mesti ada sebab di sebaliknya. Mungkin EXCO MSFD terlibat dengan skandal atau konsipirasi? Mengapa takut?

6. Cerita no 2 saya terima dari pelajar politeknik Johor ialah MFD hilang duit, Presiden MFD salah guna. Tetapi saya siasat dan sebenarnya ialah MSFD hilang duit, berapa? banyak juga kata orang Pekak yang kenal rapat dengan MSFD.

7. Kalau betul hilang duit MSFD mengapa tak lapor polis dan ambil tindakan? Kalau tak lapor juga mungkin sebab EXCO MSFD juga terlibat? Harap EXCO MSFD sila ambil tindakan, jangan biarkan orang Pekak lihat EXCO MSFD semua buat salah dan tak tahu buat kerja. Kita perlukan MSFD untuk pembangunan sukan Pekak.

Sila ambil tindakan wahai EXCO MSFD.

5 comments:

Anonymous said...

MSFD nak ambil tindakan, boleh.....dalam 100 abad lagi.....ramai exco masuk sebab kepentingan diri, sudah terbukti bahawa ia tidak mampu dilaksanakan kerana MSFD porak peranda

saya rasa mereka hanya menunggu masa untuk dibubarkan atau ditukar exco baru......persoalan yang sama, BILA AGM YA?

Anonymous said...

MSFD telah 'dirobohkan'....

MSFD tak boleh 'diselamatkan'....

MSFD boleh 'dikuburkan'....

jika Atlet Pekak Malaysia diam saja

jika Pemimpin Pekak Malaysia sunyi saja

kerana mereka takut Lim dan MK

MYDEAF@PADA said...

Wajib Presiden Lim and AJK MSFD perlu meletak jawatan kerana tanda tidak baik perkembangan yang masa depan. Nasib baik orang baru yang AJK MSFD baru tanda baik perkembangan yang masa depan.

Presiden Lim dan AJK MSFD selalu tidak buat kerja dari apa buat tuju kerja tak ada . Tamak mata kedudukan jawatan ... Tak setuju. Wajib mesti meletak jawatan kepada Presdien LIM dan AJK MSFD yang mesti adil dan mesti undur!!!!!!!!!!

Mesti perlu segera secepat untuk buat AGM MSFD yang tahun ini. Jangan tangguh! Kalau tangguh dan akan hantar kepada ROS Malaysia yang buat bubar AJK MSFD yang gantung jawatan MSFD.

Anonymous said...

nasi dah jadi bubur!

Bubur pula tu dah jadi basi!

Topik msfd ni dah basi! Tiada perkara menghairankan lagi.

Anonymous said...

mengapa persatuan orang-orang pekak negeri sayang presiden msfd dan penolong presiden msfd?

mengapa johor sayang lim dan mk mesyuarat bolasepak malaysia?

mengapa sabah dan sarawak sayang lim dan mk tolong pekak main bolasepak sabah dan sarawak?

mengapa kedah sayang lim dan mk tolong pekak main bolasepak kedah?

mengapa pahang sayang lim dan mk tolong beri percuma skop terengganu 2008?

mengapa penang sayang lim dan mk tolong pekak main badminton penang?

mengapa kelantan sayang lim dan mk tolong pekak main bowling kelantan?