Tuesday, August 26, 2008

Kamarzaman Presiden MSFD

Laporan www.mfd.org.my, Mesyuarat Agung MSFD pada 24/08/2008 telah selesai sudah. Tahniah Kamarzaman kerana jadi Presiden MSFD, berita dan gosip orang Pekak ada lah betul dan tepat, Lim Heng Tuck tidak jadi Presiden MSFD.
Dengar gosip, persatuan akan cadangkan semua EXCO MSFD tukar ganti baru tetapi gosip tak tepat. Kamarzaman dan Pong ialah EXCO MSFD yang lama tetapi masih dilantik juga dalam EXCO MSFD. Saya rasa wakil hari itu, kesian sahaja dan bagi peluang kepada mereka.
Tetapi ingat, kalau mereka gagal buat kerja juga akan berlaku macam Lim Heng Tuck. Orang Pekak pandai sekarang berikan peringatan supaya agar EXCO MSFD baru akan buat kerja yang baik, amanah serta jujur juga. If not kena bye bye..
Mohon EXCO MSFD jangan hanya mahu guna MSFD keluar negara ambil kesempatan bisnis dan sebagainya. EXCO MSFD juga mesti ada tunjuk ketuanan orang Pekak. Mesti bngunkan sukan yang selalu gagal sekarang.
Perubahan MSFD juga berikan amaran kepada Md Sazali bahawa tsunami politik juga akan melanda di MFD jika Md Sazali tak buat kerja yang baik.
Md Sazali pemimpin baik dan berjaya tetapi lemah juga ada. Saya tak percaya orang lain kata Md Sazali berjaya sebab bantuan ehsan orang normal. Md Sazali hebat buat kertas kerja, pidato sebab itu dia dapat 11.2 juta. Ramai yang jealous dengan kehebatan dia.
Kelemahan Md Sazali ialah sebab tak kawal baik program itu, kalau tak percaya mari melawat MFD, pejabat dia dan staf pekak buruk tak cantik tetapi pejabat orang normal di tingkat 4 sangat hebat lebih dari orang Pekak. Ini salah tahu. Md Sazali telah ada kelemahan gagal kontrol orang normal ketuanan orang Pekak. Gaji orang normal lebih tinggi dari orang Pekak, ini salah. Mesyuarat MFD dahulu ada buat bantahan kepada Md Sazali.
Program 11.2 juta juga untung orang normal tapi orang Pekak tak untung juga. Sekarang saya dapat tahu orang normal tinggalkan projek itu, baguslah, orang normal itu buat kesalahan sebab tunjuk besar dari Md Sazali. Ok selamat tinggal dan terima kasih tetapi akan menjadi sejarah bagaimana jahatnya orang normal ambil kesempatan dari orang Pekak.
Ok, kita tunggu akan AMG MFD nanti.

7 comments:

Anonymous said...

salam semua rakan2 sukan,

kami tak senang dengan pengerusi MDYA bersikap ala mafia.

Dia keluar kata-kata kesat kepada bapa MFD yang menarik diri dalam tanding Presiden MSFD ahad lalu.

Minta semua usah layan pada dia.

Nampak dia bawa tak manfaat dianggap sebagai musuh komuniti ahli pekak.

Anonymous said...

kepada anonymous (4.34 pm)

u ni marzuki ong buat kacau daun saja. u tak pandai duduk diam-diam ke dan biarkan orang lain buat kerja ok.

Anonymous said...

Pejabat MFD tidak mewah seperti Pejabat Pusat Latihan sebab MFD tidak mahu boros dan membuang duit mencantikkan pejabat sedangkan duit lebih baik disalurkan kearah menjalankan program untuk orang Pekak.

Duit yang dapat dari kerjaan untuk orang Pekak.bukan untuk cantikkan pejabat MFD.

kalau penulis MyDeaf Blog tak faham..duduk diam diam..

Anonymous said...

org pekak yg boo dan sombong

Anonymous said...

oi marzuki!! lu cakap baik-baik ar.. jgn suke2 komen antara pekak dan bukan pekak..kalau rase tak tau cerita sebenar..jgn bagi komen macam anjing..

///30

Anonymous said...

sapa anjing??? u ke???

Anonymous said...

orang normal yang bnyak tolong orang pekak..nak harapkan orang pekak berdikari,jagan harap...so,jangan nak salahkan orang normal je..jangan jadi orang yang bodoh tapi sombong..