Thursday, May 29, 2008

Jom blog...

Hi terima kasih kerana sokong blog saya.

Mula saya daftar blog dengan kira jumlah pelawat blog ini minggu lepas pada hari Khamis sampai sekarang ialah 853 pelawat. Jumlah ini ok je, dan comment juga banyak. Saya tak buang comment sebab semua OK.

Blog ini tak boleh lawan blog Tun Dr Mahathir http://www.chedet.com/ yang telah pelawat 1,000,000. Tahniah Tun.

Blog saya tak hasut pun orang atau burukkan orang, tapi hanya laporkan cerita sebenar apa berlaku di community kita. Ada juga yang saya laporkan juga hantar comment ke blog ini. Terima kasih. Walaupun benci tak suka saya tulis tapi anda jawab dan tulis di blog ini. Saya kenal siapa.

Ada ramai orang pekak ada blog sendiri, semua OK dan bagus. Bangga sebab orang pekak boleh faham dan tahu IT.

Tetapi mesti awas, kita bawah undang-undang Malaysia, kalau hasut atau cerita tipu atau buat fitnah akan boleh di hukum.

Ada baca Blog Marzuki? Ramai kawan saya kata itu tak baik, sebab ada banyak fakta tak betul dan cerita fitnah. Itu bahaya. Ada cerita fitnah pasal MFD dan Presiden MFD dan juga Presiden MSFD. Saya hairan mengapa MFD diam sahaja?

Presiden mengapa tak ambil tindakan undang-undang terhadap Marzuki? Rahsia sahaja, macam ada konsipirasi sahaja atau Presiden tidur sahaja?

Ok, orang Pekak sila buat blog, sebab akan bantu kita untuk mahir menulis BM dan orang normal boleh baca cerita pasal orang Pekak.

Ok, jom blog. Kalau nak belajar buat blog, boleh.... I boleh ajar... mudah je lah.

7 comments:

Anonymous said...

mengapa mydeafblog enggan maklum nama sebenar.

mydeafblog masih pengecut tolol kolot sebab mydeafblog pandai fitnah YMCA KL.

YMCA KL eksport mydeafblog ke KLSD.

mydeafblog enggan contoh blog Tun Mahathir tunjuk nama sebenar.

Anonymous said...

Marzuki pandai mengada-adakan benda yang tidak ada.

Pandai memfitnah. Sedangkan dia tentu tahu fitnah itu besar dosanya. Orang yang riak juga adalah teman syaitan. Tentu dia tahu itu..

Tidak apa lah kalau penulis blog mydeaf ini tidak mahu memaklumkan nama dia. Itu hak dia. yang penting tulisan dia tidak berbaur fitnah mengarut seperti yang Marzuki Ong tulis di blog dia.

Amir Hamidi juga tidak menulis perkara yang karut-karut tidak tentu hujung pangkal. Sebab Amir bijak..dia tahu kalau dia fitnah orang tanpa bukti dia boleh saja disaman.

Tapi Marzuki dengan lagak bodoh bodoh lagak pandai terus menghentam orang lain dan mengharap orang lain percaya kepada dia. dia cuba memperbodohkan orang pekak. menganggap orang pekak dengan sedang boleh dipengaruh.

Sayang sekali.dia telah mem'bogel'kan dirinya kepada seluruh masyarakat pekak.

Dahulu saya sangat hormat kepada Marzuki tetapi sejak membaca blog yang ditulisnya, rasa hormat saya sudah hilang sama sekali.

Anonymous said...

Marzuki akan dikeluarkan dari komuniti pekak dan akan di senarai hitamkan dari segala aktiviti warga pekak.

Beliau adalah punca segala masalah yang wujud diantara dalam orang pekak.

Berita ini i dapat dari individu yang kerja cafe

Anonymous said...

hak penulis untuk beritahu namanya, pengecut ke, tolol ke, kolot ke itu bukan masalah.....bukan kah itu lebih baik dari bahalol

apa yang dibincangkan adalah APA YANG TELAH BERLAKU DI YMCA SELEPAS ERA LUCY DAN KOON WEI.....bukan lah fitnah, kalau nak komen pun biarlah berasas, baca dahulu dengan betul, pembaca ini pergi ke sekolah ke tidak

ada individu cafe yang bagi tahu akan keluarkan marzuki, mereka tuan punya ke komuniti pekak ni nak keluarkan orang.....marzuki memang dah melampau dalam perkara ini, dan harus diberikan pengajaran sewajarnya.....kalau keluarkan dia terus, adakah dia akan berhenti dari menfitnah orang

Anonymous said...

KELUARKAN AJE DARI KOMUNITI.. SEKURANG-KURANGNYA KALAU ADA ISU FITNAH ATAU CERITA "BAHLOL' APA-APA HAL DIA BOLEH JADI SUSPECT PERTAMA DALAM KOMUNITI.

MEROSAKAN BANGSA KAUM PEKAK AJE'
KOMUNITI PEKAK PERLU MENJAGA AMAN SEJAGAT BODOH'...TAKADA SIAPA PUNYA SIAPA... TAPI DEMI JAGA NAMA BAIK KOMUNITI PEKAK DALAM MALAYSIA NI LA...NGOK'

BODOH' BANGAN' JAHAT' HATI HITAM BUSUK' JIWA GELAP OTAK MINDA BERDEBU KELABU' DEVIL' SETAN' EVIL DUNIA ORANG PEKAK.

im,Pidos da Best

Anonymous said...

deaf dog com kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah bahlul kah kah kah kah kah mazuki kah kah kah kah kah kah pidos kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Tidaklah perlu keluarkan sesiapa dari komuniti kita.Tujuan kita adalah untuk menyatupadukan komuniti pekak kita bukan nak menghalau orang pekak dari komuniti kita.

Memang Marzuki sangat melampau di dalam blog dia.Menuduh dan memfitnah.Tapi hendak membuang dia dari komuniti kita itu juga melampau.

kita harapkan Marzuki buang segala dendam dalam hatinya.Cuci segala kebusukkan hatinya.Putihkan segala hitam dalam hatinya.Kerana itu yang dituntut oleh agama.

Namun malangnya, hormat saya kepadanya sudah hilang.